Op 4 november 2022 heeft de raad van bestuur van IOK de opdracht met betrekking tot de groepsaankoop “Raamovereenkomst voor de uitgifte (aanmaak en levering) van diverse elektronische cheques ten voordele van het personeel” gegund aan Sodexo, Pleinstraat 15 te 1050 Brussel, tegen de eenheidsprijzen vermeld in de offerte van deze inschrijver en tegen een totaalprijs van het nagerekende offertebedrag met dien verstande dat de maximale waarde van de opdracht over de gehele looptijd is bepaald op 77.395,78 euro excl. btw of 93.648,89 euro incl. 21% btw.
Op 28 november 2022 is IOK overgaan tot de sluiting van de opdracht, aangezien er geen schorsingsvordering werden ontvangen.
De gemeente begroot het bedrag voor de afname op basis van de raamovereenkomst op 7.932,28 euro incl. 21% btw voor een periode van 4 jaar of 1.983,07 euro incl. 21% btw op jaarbasis.
De gemeente wordt nu gevraagd om toe te treden tot de gegunde en gesloten groepsaankoop van aankoopcentrale IOK.
Op basis van het Decreet Lokaal Bestuur is de gemeenteraad voor deze opdracht bevoegd om te beslissen over de toetreding tot de aankoopcentrale.
De wet van 17 juni 2016 inzake overheidsopdrachten, en latere wijzigingen.
Het Decreet Lokaal Bestuur van 7 december 2018, en latere wijzigingen.
De gemeente treedt toe tot de aankoopcentrale van IOK aangaande de groepsaankoop "Raamovereenkomst voor de uitgifte (aanmaak en levering) van diverse elektronische cheques ten voordele van het personeel” voor een geraamd bedrag van 6.555,60 euro excl. btw voor een periode van 4 jaar en onder de opschortende voorwaarde dat IOK geen vordering tot schorsing ontvangt tijdens de wachttermijn en de opdracht sluit.
Op 4 november 2022 heeft de raad van bestuur van IOK de opdracht met betrekking tot de groepsaankoop “raamovereenkomst voor de uitgifte (aanmaak en levering) van diverse elektronische cheques ten voordele van het personeel” gegund aan Sodexo, Pleinstraat 15 te 1050 Brussel, tegen de eenheidsprijzen vermeld in de offerte van deze inschrijver en tegen een totaalprijs van het nagerekende offertebedrag met dien verstande dat de maximale waarde van de opdracht over de gehele looptijd is bepaald op 77.395,78 euro excl. btw of 93.648,89 euro incl. 21% btw.
De gemeente begroot het bedrag van afname in kader van voorgenoemde groepsaankoop op 6.555,60 euro excl. btw of 7.932,28 euro incl. 21% btw voor een periode van 4 jaar. De kosten van de opdracht zijn voorzien op diverse ramingen.
De Intergemeentelijke Aankoopdienst van IOK wordt in kennis gesteld van dit besluit.