De dienst ICT is vragende partij om gebruik te maken van de opdrachtencentrale van de stad Brugge in kader van de raamovereenkomst met ref. 1819 m.b.t. perceel 2 “Software” omwille van onderstaande redenen;
- Decreet Lokaal Bestuur van 22 december 2017, zoals gewijzigd
- De wet van 17 juni 2016 inzake overheidsopdrachten
- De wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, en latere wijzigingen.
- Het koninklijk besluit van 18 april 2017 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren, en latere wijzigingen.
- Het koninklijk besluit van 14 januari 2013 tot bepaling van de algemene uitvoeringsregels van de overheidsopdrachten, en latere wijzigingen.
Het gemeentebestuur van Westerlo sluit aan bij de aankoopcentrale van stad Brugge in het kader van de raamovereenkomst met als voorwerp “bestek 1819- ICT aankoopcentrale – stad Brugge en andere entiteiten.
Het college van burgemeester en schepenen neemt kennis van de lastvoorwaarden en wijze gunning in kader van de raamovereenkomst met ref. 1819 zoals goedgekeurd door de gemeenteraad van de stad Brugge in zitting van 24/04/2018 en 26/06/2018.
De gemeente zal overgaan tot aanvraag van deelname aan de aankoopcentrale voor perceel 2 ‘Software’ dat gegund is aan Realdolmen, A. Vaucampslaan 42, 1654 Huizingen Belgium zodat de gemeente geldig kan afnemen tegen de voorwaarden zoals gegund in kader van de groepsaankoop.
De totale kostprijs van de opdracht bedraagt 32.028 euro excl. btw of 38.753,9 euro incl. 21% btw als volgt onderverdeeld:
Het contract, zowel voor de software voor het evenementenloket als deze voor de Service desk ICT, heeft een duurtijd van 3 jaar met als startdatum 01/07/21 en eindigt op 30/06/24.
Het college van burgemeester en schepenen wordt belast met de uitvoering van dit besluit en wordt gevraagd over te gaan tot sluiting van de opdracht.