Kennis te nemen van de beslissing van de buitengewone algemene vergadering van Iveka d.d. 13 december 2019 houdende de aanvaarding van de toetreding per 13 december 2019 van de gemeente voor de activiteit openbare verlichting tot Iveka en van de ermee gepaard gaande kapitaalverhoging ingevolge de beslissing van de buitengewone algemene vergadering van 13 december 2019.
Haar goedkeuring te hechten aan het ontwerp van notariële akte houdende formalisering van hogervermelde inbreng in natura.
Beslist de heer Maurice Van Hemelen (voorzitter gemeenteraad) en de heer Jo Vankrunkelsven (algemeen directeur) aan te duiden/te bevestigen om als gevolmachtigde van de gemeente de authentieke akte te ondertekenen op 23 november 2020 om 14u00 in het regiogebouw te Turnhout, Koningin Elisabethlei 38.
Bij verhindering van één van bovengenoemde personen kan elkeen van hen – overeenkomstig de artikelen 281 en 283 van het decreet over het lokaal bestuur – schriftelijk op een informatiedrager naar keuze een bevoegde persoon aanduiden om in zijn/haar opdracht als gevolmachtigde de voormelde ondertekening te volbrengen.
Dergelijke aanduiding zal aan de eerstvolgende gemeenteraad ter kennis worden gebracht.
Het college van burgemeester en schepenen te belasten met de uitvoering van voormelde beslissingen alsook kennisgeving hiervan te verrichten aan de opdrachthoudende vereniging Iveka, ter attentie van het secretariaat (in pdf-versie) op het e-mailadres vennootschapssecretariaat@fluvius.be.